Pomůžeme vám s výběrem nejlepších knih pod stromeček

50 tajemství přesvědčování (E-KNIHA)

Noah. J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini
Běžná cena: 299 Kč
Sleva: 53%
Akční cena: 141 Kč
Dostupnost: Ihned ke stažení
Kód: D0268049
ISBN: 978-80-265-0259-3
Nakladatel: BizBooks
Počet stran: 240
Jazyk: Česky
Zabezpečení: Bez Adobe DRM
Knihu obdržíte ve formátech:
pdf epub mobi

Leňulinka

Mohu jen doporučit, rychlost, kvalita, prostě vše na jedničku:-)

Další hodnocení »

50 tajemství přesvědčování (E-KNIHA) 141 CZK Nové Skladem

Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné. Dozvíte se: - která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost - proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny - jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek - jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti - jakou roli hraje v přesvědčování kofein Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. O autorech Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání. Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize. Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů.

MOJE KNIHOVNY

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:

NAVŠTÍVENÉ VÁMINAVŠTÍVENÉ VÁMI

Akční cena: 141 Kč
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)