Pracujeme na 100% i v době nouzového stavu ❤️ Při expedici však může docházek ke zpoždění. Sledujte pozorně infomaily k objednávkám. Prosíme o trpělivost.

Na prodejně v Holešovicích vydáváme přes okénko, výdej funguje bez omezení.

Advertising Next (ENG)

Tom Himpe
Běžná cena: 890 Kč
Sleva: 22%
Akční cena: 695 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0012836
EAN: 9780500514160
ISBN: 978-0-500-51416-0
Nakladatel: Thames & Hudson
Vazba: vázaná
Počet stran: 400
Rok vydání: 2008
Jazyk: Anglicky
Kategorie: Design, užitné umění

„Objednala jsem knihu ze sekce s mírným poškozením a dorazila mi kniha ve skvělém stavu.“

Advertising Next 695 CZK Nové

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině.

Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’

Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Zásilkovna.cz 69 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balík Do ruky 89 Kč Nelze objednat
Balík Na poštu 89 Kč Nelze objednat
PPL v České Republice 119 Kč Nelze objednat
PPL na Slovensku 400 Kč Nelze objednat
Balík Do balíkovny 69 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně ZDARMA
Bankovním převodem předem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 19 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna od 10 Kč
GE Money Bank od 10 Kč
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank od 10 Kč
MojePlatba – Komerční banka od 10 Kč
mPenize - mBank od 10 Kč
ČSOB od 10 Kč
ERA od 10 Kč
Sberbank od 10 Kč
Fio banka od 10 Kč
PaySec od 10 Kč
Masterpass od 10 Kč
Edenred 39 Kč
Benefity 39 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 25 Kč
Gallery Beta 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)

Chceme být fér a zároveň vás bavit čtením. K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.
Používáním webu Dobre-knihy.cz s tím souhlasíte. Další informace