Pseudonym, pod nímž se ukrývá švédská manželská spisovatelská dvojice Alexander Ahndoril a Alexandra Coelho Ahndorilová. Oba měli odjakživa sklony k umění. Ona milovala divadlo tak, že ho dokonce začala studovat na vysoké škole ve Stokholmu. Během studia se však přeorientovala, od roku 1992 vyměnila divadlení za literární vědu a v roce 2003 debutovala s historickým románem o Tycho de Brahem. Úspěšná byla i jeho druhá část o Brigitě Švédské.
I Alexander Ahndoril se stal úspěšným spisovatelem ještě než začal psát dohromady se svou manželkou. Uznání získal hlavně díky svému románu Režisér, o švédské legendě filmového průmyslu Ingmaru Bergmanovi, který vyšel i v češtině.
Společně se manželé pustili do žánru severského kriminálního románu. Pseudonym Lars Kepler si zvolili jednak z úcty ke švédskému velikánovi tohoto žánru Stiegu Larssonovi (autor trilogie Milénium) a jednak kvůli odkazu na astronoma Jana Keplera. Stejně jako on totiž chtějí ve svých románech objevovat nové věci a používat netradiční zápletky. Toho využili v misteriózním thrilleru Playground, který se zábavným způsobem věnuje tématu klinické smrti, přechodu mezi životem a smrtí. V těch vzácných vteřinách, kdy se zastaví srdce, se člověk podle nich ocitne v čínském přístavním městě.
Největší společný úspěch dvojice slaví díky vytvoření postavy finského policisty působícího ve Švédsku Joony Linny. Série jeho případů se stala bestsellerem a kniha Hypnotizér se dočkala dokonce filmového zpracování. V tomto prvním případu se tajemný policista dostane kvůli vraždě rodiny a ohrožení malého dítěte do kontaktu s hypnoźou prostřednictvím psychiatra Ericha Marii Barka.
Manželé jsou fanoušky filmové tvorby, která je velmi inspiruje. To je vidět i v jejich dalším úspěšném díle Stalker nebo v zatím poslední knizeLoveckrálíků, kde se několik akčních zápletek vyvíjí najednou ve zběsilém přímo hoolywoodském tempu.
Mistrné propracování detailů, inovativní zápletky, moderní filmový styl psaní, více zápletek najednou, to jsou silné stránky díla Larse Keplera.