Aristokratka na koni

Branded Interactions: Creating the Digital Experience (ENG)

Marco Spies
Běžná cena: 1 549 Kč
Sleva: 15%
Akční cena: 1 312 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0289739
EAN: 9780500518175
Nakladatel: Thames & Hudson
Vazba: tvrdá
Počet stran: 360
Rok vydání: 2015
Jazyk: Anglicky

Jana

spokojenost a budu dál objednávat, brzy ..

Další hodnocení »

Branded Interactions: Creating the Digital Experience 1312 CZK Nové

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. Mobile apps are more important than ever before, and interactive touchpoints and billboards are everywhere: the interface is now the brand. This practical guide steers you through the process of digital brand design in five key phases: • discovering a demographic• defining an action plan• designing an interface• delivering a quality product• distributing the design to the marketplace A wealth of documentation and diagrams will show you how to build a solid framework for any project, so you can stay true to the brand strategy while remaining flexible enough to incorporate change and creativity. Informed and practical, and packed with real-world examples, case studies and interviews with experts from leading brands and interactive agencies, this lively book is crucial reading for anyone involved in the design of interactive brands. CONTENTSSetup: 1. Briefing the Team; 2. The Team; 3. Project Planning; 4. TechnologyProcess: 1. Workflow Models; 2. Branded Interaction Design Process    The Analysis Phase    Define: The Strategy Phase    Design: Concept and Design    Deliver: Documentation and Production    Distribute: Rollout BIxD & Progression Marco Spies is a director and strategic consultant who has created digital branding and interactive media for global brands, including Adidas, T-Mobile and Nintendo. He is the co-founder of think moto, a digital strategy and design agency based in Berlin.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Zásilkovna.cz 39 Kč Nelze objednat
* Cena je platná při platbě předem, platba na pobočce je zpoplatněna částkou 16,- Kč
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balík do ruky 49 Kč** Nelze objednat
Balík na poštu 49 Kč** Nelze objednat
PPL v České Republice 109 Kč** Nelze objednat
PPL na Slovensku 350 Kč** Nelze objednat
** K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Hotově ZDARMA
Bankovním převodem předem ZDARMA
Hotově na pobočce Uloženka.cz 16 Kč
Platební kartou na pobočce Uloženka.cz od 16 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card od 10 Kč
PLATBA 24 – Česká spořitelna od 10 Kč
GE Money Bank od 10 Kč
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank od 10 Kč
MojePlatba – Komerční banka od 10 Kč
mPenize - mBank od 10 Kč
ČSOB od 10 Kč
ERA od 10 Kč
Sberbank od 10 Kč
Fio banka od 10 Kč
PaySec od 10 Kč
Hotově na pobočce zásilkovna 16 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:

NAVŠTÍVENÉ VÁMINAVŠTÍVENÉ VÁMI

Akční cena: 501 Kč
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)