Pracujeme na 100% i v době nouzového stavu ❤️ Při expedici však může docházek ke zpoždění. Sledujte pozorně infomaily k objednávkám. Prosíme o trpělivost.

Na prodejně v Holešovicích vydáváme přes okénko, výdej funguje bez omezení.

Graphic Design Theory: Readings from the Field (ENG)

Helen Armstrong
Běžná cena: 540 Kč
Sleva: 12%
Akční cena: 476 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0284209
EAN: 9781568987729
Nakladatel: PRINCETON ARCHITECTURAL PRESS
Vazba: měkká
Počet stran: 152
Rok vydání: 2009
Rozměry: 178x213mm
Jazyk: Anglicky
Kategorie: Grafický design

„Objednala jsem knihu ze sekce s mírným poškozením a dorazila mi kniha ve skvělém stavu.“

Graphic Design Theory: Readings from the Field 476 CZK Nové

Graphic Design Theory presents groundbreaking, primary texts from the most important historical and contemporary design thinkers. From Aleksandr Rodchenkos "Who We Are: Manifesto of the Constructivist Group" to Kenya Haras "Computer Technology and Design," this essential volume provides the necessary foundation for contemporary critical vocabulary and thought.Graphic Design Theory is organized in three sections: "Creating the Field" traces the evolution of graphic design over the course of the early 1900s, including influential avant-garde ideas of futurism, constructivism, and the Bauhaus; "Building on Success" covers the mid- to late twentieth century and considers the International Style, modernism, and postmodernism; and "Mapping the Future" opens at the end of the last century and includes current discussions on legibility, social responsibility, and new media. Striking color images illustrate each of the movements discussed and demonstrate the ongoing relationship between theory and practice. A brief commentary prefaces each text, providing a cultural and historical framework through which the work can be evaluated. Authors include such influential designers as Herbert Bayer, Lszlo Moholy-Nagy, Karl Gerstner, Katherine McCoy, Michael Rock, Lev Manovich, Ellen Lupton, and Lorraine Wild. Additional features include a timeline, glossary, and bibliography for further reading. A must-have survey for graduate and undergraduate courses in design history, theory, and contemporary issues, Graphic Design Theory invites designers and interested readers of all levels to plunge into the world of design discourse.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Zásilkovna.cz 69 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balík Do ruky 89 Kč Nelze objednat
Balík Na poštu 89 Kč Nelze objednat
PPL v České Republice 119 Kč Nelze objednat
PPL na Slovensku 400 Kč Nelze objednat
Balík Do balíkovny 69 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně ZDARMA
Bankovním převodem předem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 19 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna od 10 Kč
GE Money Bank od 10 Kč
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank od 10 Kč
MojePlatba – Komerční banka od 10 Kč
mPenize - mBank od 10 Kč
ČSOB od 10 Kč
ERA od 10 Kč
Sberbank od 10 Kč
Fio banka od 10 Kč
PaySec od 10 Kč
Masterpass od 10 Kč
Edenred 39 Kč
Benefity 39 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 25 Kč
Gallery Beta 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)

Chceme být fér a zároveň vás bavit čtením. K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.
Používáním webu Dobre-knihy.cz s tím souhlasíte. Další informace