Jan Svoboda
Ušetříte 63 Kč Nákupem u nás ušetříte 63 Kč oproti běžné ceně 333 Kč, za kterou je možné knihu koupit v kamenném knihkupectví. Cenu určuje nakladatel.
270 Kč
Do týdne
23. 6. u vás nebo už 20. 6. na prodejně Praha
Přejít na obsah Přejít na hlavní navigaci Přejít na vyhledávání
Přihlásit se
Ještě nemáte účet?
Nakupovat jako registrovaný se vám vyplatí.
... a dalších výhody, které pro vás teprve chystáme!
První monografie Markéty Othové sleduje její intuitivní sestup dějinami fotografie. Východiskem se jí stal archivní obrat devadesátých let, když z rozsáhlého archivu vlastních snímků umělkyně od roku 1994 sestavovala fotografické instalace, v nichž byl význam jednotlivých fotografií určen až syntaxí celku. Od těchto prací se počátkem nového desetiletí autorka posunula k takovému užití fotografie, jaké známe z konceptuálního umění sedmdesátých let. Ve svých nejnovějších dílech se pak více než kdy předtím zabývá výstavbou jednotlivých obrazů, které v přísném protikladu k předchozím cyklům snímá výhradně v laboratorních podmínkách fotografického studia. V pohybu dějinami fotografie se tak v současnosti dostala na úroveň experimentů fotografické avantgardy dvacátých a třicátých let 20. století. Podobně jako její představitelé i Markéta Othová se ve svých pracích nyní táže po povaze fotografického média a stabilitě vizuálního světa.
Ušetříte 41 Kč Nákupem u nás ušetříte 41 Kč oproti běžné ceně 500 Kč, za kterou je možné knihu koupit v kamenném knihkupectví. Cenu určuje nakladatel.
459 Kč
První monografie Markéty Othové sleduje její intuitivní sestup dějinami fotografie. Východiskem se jí stal archivní obrat devadesátých let, když z rozsáhlého archivu vlastních snímků umělkyně od roku 1994 sestavovala fotografické instalace, v nichž byl význam jednotlivých fotografií určen až syntaxí celku. Od těchto prací se počátkem nového desetiletí autorka posunula k takovému užití fotografie, jaké známe z konceptuálního umění sedmdesátých let. Ve svých nejnovějších dílech se pak více než kdy předtím zabývá výstavbou jednotlivých obrazů, které v přísném protikladu k předchozím cyklům snímá výhradně v laboratorních podmínkách fotografického studia. V pohybu dějinami fotografie se tak v současnosti dostala na úroveň experimentů fotografické avantgardy dvacátých a třicátých let 20. století. Podobně jako její představitelé i Markéta Othová se ve svých pracích nyní táže po povaze fotografického média a stabilitě vizuálního světa.
Produkt nemá žádné hodnocení