Běžná cena: | 1 740 Kč |
Sleva: | 26% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|---|
![]() kdy zboží obdržím? |
Kód: | D0054320 |
---|---|
EAN: | 9788024700168 |
Vazba: | vázaná |
Rok vydání: | 2002 |
Kategorie: | Ostatní zboží nezařazeno |
„Nakupuji zde opakovaně, soukromě i pro knihovnu, a vždy jsem velmi spokojená.“
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.
Adresa odběru | Poplatek | Kdy bude zboží připraveno? | |
![]() |
Praha 7, V Háji 15 | ZDARMA | Nelze objednat |
![]() |
Zásilkovna | 69 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Balíkovna | 59 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa | 69 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa Slovensko | 99 Kč | Nelze objednat |
Způsob dopravy | Cena dopravy | Kdy zboží obdržím? | |
![]() |
Česká pošta - Balík do ruky | 79 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Česká pošta - Balík na poštu | 79 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Doručení na adresu | 89 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL ČR | 95 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL SK | 169 Kč | Nelze objednat |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena platby | |
![]() |
Na prodejně | 9 Kč |
![]() |
Bankovním převodem | ZDARMA |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
VISA / Master Card | ZDARMA |
![]() |
PLATBA 24 – Česká spořitelna | ZDARMA |
![]() |
GE Money Bank | ZDARMA |
![]() |
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank | ZDARMA |
![]() |
MojePlatba – Komerční banka | ZDARMA |
![]() |
mPenize - mBank | ZDARMA |
![]() |
ČSOB | ZDARMA |
![]() |
Fio banka | ZDARMA |
![]() |
PaySec | ZDARMA |
![]() |
Masterpass | ZDARMA |
![]() |
Edenred | od 29 Kč |
![]() |
Benefity | od 29 Kč |
![]() |
Hotově na pobočce Zásilkovna | 39 Kč |
![]() |
Gallery Beta | od 29 Kč |
![]() |
Dobírka | 29 Kč |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Je profesorem marketingu na Tuck School of Business, E. B. Osborn University. Profesor Keller ziskal akademicke hodnosti na Cornell University, Carnegie-Mellon University a Duke University. V Dartmouthu prednasi studentum MBA strategicky management znacek a na stejne tema prednasi i pro vedouci pracovniky vyznamnych spolecnosti. Predtim pusobil profesor Keller na Graduate School of Business of Stanford University, kde rovnez vedl marketingovou skupinu. Pusobil take na fakultach marketingu na University of California v Berkeley a na University of North Carolina v Chapel Hill. Byl hostujicim profesorem na Duke University a na Australian Graduate School of Management, ma za sebou take dva roky praxe marketingoveho poradce Bank of America. Hlavni oblasti zajmu profesora Kellera je prakticky marketing zamereny na zakaznika. Jeho specificky vyzkum se zabyva otazkou, jak muze porozumeni teoriim a koncepcim o chovani zakazniku vylepsit marketingove strategie. Tento vyzkum publikoval ve vice nez padesati vedeckych studiich ve trech vyznamnych marketingovych casopisech - Journal of Marketing, Journal of Marketing Research a Journal of Consumer Research. Profesor Keller je rovnez clenem redakcnich rad vsech tri zminenych casopisu. Vysledky jeho prace jsou siroce citovany a ziskal za ne cetne ceny. Profesor Keller je pokladan za jednoho z mezinarodnich expertu v oblasti znacek, brandingu a strategickeho rizeni znacek. Aktivne se teto oblasti venuje - podili se na velkem mnozstvi ruznych typu marketingovych projektu. Pusobil, nebo pusobi take jako poradce v oblasti brandingu pro radu prednich svetovych spolecnosti, napriklad Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Miller Brewing, Procter pro ucely zasilani obchodnich sdeleni (marketingovych nabidek) a jinych marketingovych aktivit vuci Vasi osobe. Tento Vas souhlas muzete kdykoliv odvolat a obchodni sdeleni Vam pak nebudou dale zasilana. Podrobnejsi informace o zpracovani Vasich osobnich udaju naleznete zde .