Zavřít

HLÍDAT DOSTUPNOST A CENU

Marketingová komunikace

Miroslav Foret
Běžná cena: 890 Kč
Sleva: 18%
Naše cena: 734 Kč
Dostupnost: Externí sklad
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0134024
EAN: 9788025134320
ISBN: 978-80-251-3432-0
Nakladatel: Edika
Vazba: Kniha + CD/DVD
Počet stran: 488
Rok vydání: 2011
Rozměry: 225x167x37mm
Váha: 1415g
Jazyk: Česky
Kategorie: Zdraví a životní styl

„Byl jsem spokojen. Sehnal jsem knihy, které neměli všude, navíc byly skladem a tedy obratem vyexpedovány a dodávka do dvou pracovních dnů.“

Marketingová komunikace 734 CZK Nové Skladem

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: - jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy - jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory - co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována - jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl - jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat - že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst - jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst - na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum - jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt - jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství - kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň - jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě - kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. - jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit - jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli. Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.

Štítky: Monografie, Dvd, Marketingová komunikace, Komunikace

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA 29.04.2024 (PO)
Balíkovna a AlzaBoxy 29 Kč 30.04.2024 (ÚT)
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 57 Kč 30.04.2024 (ÚT)
PPL výdejní místa 69 Kč 30.04.2024 (ÚT)
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč 02.05.2024 (ČT)
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč 30.04.2024 (ÚT)
Česká pošta - Balík do ruky 69 Kč 30.04.2024 (ÚT)
Doručení na adresu 79 Kč 30.04.2024 (ÚT)
Kurýr PPL ČR 99 Kč 30.04.2024 (ÚT)
Kurýr PPL SK 169 Kč 06.05.2024 (PO)
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)