Aristokratka na koni

Marketingová komunikace (E-KNIHA)

Miroslav Foret
Běžná cena: 890 Kč
Sleva: 46%
Akční cena: 479 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Kód: D0267686
ISBN: 978-80-251-3432-0
Nakladatel: EDIKA
Počet stran: 488
Jazyk: Česky
Zabezpečení: Bez Adobe DRM
Knihu obdržíte ve formátech:
pdf epub mobi

Ilča

byla jsem velmi spokojená s nabídkou i vyřízením objednávky, vřele doporučuji.

Další hodnocení »

Marketingová komunikace (E-KNIHA) 479 CZK Nové

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: - jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy - jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory - co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována - jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl - jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat - že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst - jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst - na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum - jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt - jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství - kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň - jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě - kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. - jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit - jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli. Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti. O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu.V roce 1992 založil na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně Ústav veřejného mínění a marketingu a v letech 1993-1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Kongresu USA. V roce 1994 založil s partnery z nizozemské Vysoké školy v Haagu Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednášel na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí, Bulharsko a Maďarsko). Vyučuje také na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie muzických umění v Brně a na Brno International Business School. Je rektorem Soukromé vysoké školy ekonomické ve Znojmě.

MOJE KNIHOVNY

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:

NAVŠTÍVENÉ VÁMINAVŠTÍVENÉ VÁMI

Akční cena: 78 Kč
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)