Oceněná společenská hra se slovy

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

František Kalvas
Běžná cena: 257 Kč
Sleva: 20%
Akční cena: 205 Kč
Dostupnost: Externí sklad
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0009702
EAN: 9788070438053
ISBN: 9788070438053
Nakladatel: Vydavatelství Západočeské univ
Vazba: brožovaná
Počet stran: 162
Jazyk: Česky

EVA

rychlý nákup zkušenosti výborné určitě doporučuji a sama budu využívat

Další hodnocení »

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu 205 CZK Nové Skladem

Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována: (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role genderu. V závěru autor shrnuje získané výsledky a uvažuje, jak může celý proces a metody jeho výzkumu do budoucna ovlivnit nástup internetu.Úryvek z úvodu:Kniha se zabývá teorií nastolování agendy (agenda-setting theory). Tato teorie popisuje, jak se problémy a témata stávají důležitými ve veřejném mínění, v obsazích masových médií a uvnitř politického aparátu a jaké jsou důsledky takového „nastolení“ témat a problémů. Tento proces je formován množstvím vlivů a také ovlivňuje mnoho subjektů. Lze se tu podrobně seznámit se dvěma základními teoretickými liniemi, které se nastolováním agendy zabývají. Jedna z nich zkoumá, jak jsou problémy nastolovány uvnitř politického aparátu. Ve druhé je primárně kladen důraz na to, jaký mají vliv masová média na utváření veřejného mínění ohledně důležitých problémů a témat. Tato kniha se drží především druhé linie, výhradně je jí věnována její empirická část (4.–7. kapitola). Obě linie výzkumu nastolování agendy jsou samozřejmě rekapitulovány v části věnované teorii a metodologii výzkumu studovaného procesu (2. a 3. kapitola).

Štítky: Studie, Partnerství, vztahy, Interpersonální komunikace, Masmédia, Veřejné mínění, Vliv médií, Mediální komunikace, Vydavatelství západočeské univ

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA 12.12.2016 (PO)
Zásilkovna.cz 39 Kč 13.12.2016 (ÚT)
* Cena je platná při platbě předem, platba na pobočce je zpoplatněna částkou 16,- Kč
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balík do ruky 49 Kč** 13.12.2016 (ÚT)
Balík na poštu 49 Kč** 13.12.2016 (ÚT)
PPL v České Republice 109 Kč** 13.12.2016 (ÚT)
PPL na Slovensku 350 Kč** 15.12.2016 (ČT)
** K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Hotově ZDARMA
Bankovním převodem předem ZDARMA
Hotově na pobočce Uloženka.cz 16 Kč
Platební kartou na pobočce Uloženka.cz od 16 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card od 10 Kč
PLATBA 24 – Česká spořitelna od 10 Kč
GE Money Bank od 10 Kč
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank od 10 Kč
MojePlatba – Komerční banka od 10 Kč
mPenize - mBank od 10 Kč
ČSOB od 10 Kč
ERA od 10 Kč
Sberbank od 10 Kč
Fio banka od 10 Kč
PaySec od 10 Kč
Hotově na pobočce zásilkovna 16 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:
Akční cena: 116 Kč
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)