Pomůžeme vám s výběrem nejlepších knih pod stromeček

Nová pravidla marketingu a PR

David Meerman Scott
Běžná cena: 290 Kč
Sleva: 22%
Akční cena: 226 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0232492
EAN: 9788086815930
Nakladatel: Zoner Press
Vazba: brožovaná
Počet stran: 272
Rok vydání: 2008
Rozměry: 168x230mm

obecní knihovna

výborný poměr cena a nabídka titulů

Další hodnocení »

Nová pravidla marketingu a PR 226 CZK Nové

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu. David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch. Obsah: Jak web změnil pravidla marketingu a PR Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní Nová pravidla marketingu a PR Přímé oslovení zákazníkůi Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh Nová pravidla vydávání zpráv Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu Fóra, wiki a vaše cílová skupina Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu Webové stránky bohaté na obsah Akční plán pro využití síly Nových pravidel Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací Jak psát pro vaše kupující Jak web ovlivňuje proces nakupování Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím Nová pravidla pro oslovení médií Blogujte, abyste oslovili zákazníky Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné Social networking stránky a marketing SEM: marketing ve vyhledávačích Uskutečněte to!

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Zásilkovna.cz 39 Kč Nelze objednat
* Cena je platná při platbě předem, platba na pobočce je zpoplatněna částkou 16,- Kč
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balík do ruky 49 Kč** Nelze objednat
Balík na poštu 49 Kč** Nelze objednat
PPL v České Republice 109 Kč** Nelze objednat
PPL na Slovensku 350 Kč** Nelze objednat
** K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Hotově ZDARMA
Bankovním převodem předem ZDARMA
Hotově na pobočce Uloženka.cz 16 Kč
Platební kartou na pobočce Uloženka.cz od 16 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card od 10 Kč
PLATBA 24 – Česká spořitelna od 10 Kč
GE Money Bank od 10 Kč
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank od 10 Kč
MojePlatba – Komerční banka od 10 Kč
mPenize - mBank od 10 Kč
ČSOB od 10 Kč
ERA od 10 Kč
Sberbank od 10 Kč
Fio banka od 10 Kč
PaySec od 10 Kč
Hotově na pobočce zásilkovna 16 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:

NAVŠTÍVENÉ VÁMINAVŠTÍVENÉ VÁMI

Akční cena: 158 Kč
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)