Pomůžeme vám s výběrem nejlepších knih pod stromeček

Obsahový marketing (E-KNIHA)

Tomáš Procházka, Josef Řezníček
Běžná cena: 299 Kč
Sleva: 38%
Akční cena: 185 Kč
Dostupnost: Ihned ke stažení
Kód: D0267837
ISBN: 978-80-251-4152-6
Nakladatel: COMPUTER PRESS
Počet stran: 224
Jazyk: Česky
Zabezpečení: Bez Adobe DRM
Knihu obdržíte ve formátech:
pdf epub mobi

Mária

rychlé dodání a dobrá komunikace

Další hodnocení »

Obsahový marketing (E-KNIHA) 185 CZK Nové Skladem 0.00 1

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návš­těvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: * Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium * Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace * Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu * Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing * Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní * Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat * Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

MOJE KNIHOVNY

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

MM  
06.01.2016 21:27

299 kč je doporučená cena pro tištěnou knihu, ne pro e-knihu - vy hajzlové, neoblbujte lidi !!!!!!!!

Přidejte své hodnocení:

NAVŠTÍVENÉ VÁMINAVŠTÍVENÉ VÁMI

Akční cena: 67 Kč
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)