Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (E-KNIHA)

Jan Závodný Pospíšil , Vratislav Kozák
Běžná cena: 69 Kč
Sleva: 3%
Naše cena: 67 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Kód: D0240525
Nakladatel: VeRBuM
Počet stran: 124
Jazyk: Česky
Zabezpečení: Bez Adobe DRM
Kategorie: Marketing
Knihu obdržíte ve formátech:
pdf

„Určitě doporučuji si nabídku tohoto obchodu pečlivě prohlédnout, již jsem si objednala cca třetí balíček postupně a jsem velmi spokojená.“

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (E-KNIHA) 67 CZK Nové

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)