Pomůžeme vám s výběrem nejlepších knih pod stromeček

The Internet Case Study Book (ENG)

Běžná cena: 849 Kč
Sleva: 15%
Akční cena: 719 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0223425
EAN: 9783836518956
Nakladatel: Slovart
Vazba: Anglicky
Počet stran: 384
Rozměry: 168x226mm
Jazyk: Anglicky

František

Úspora času,velký výběr,rychlost dodání.

Další hodnocení »

The Internet Case Study Book 719 CZK Nové

How to make your business work online Featuring 60 success stories, from clients' briefings to final projects, this book, which follows on from the best selling Guidelines for Online Success title, provides detailed studies divided into five chapters: e-Commerce, Corporate Sites, Campaigns, Social Media, and Promotional Sites. These subjects form the core of what the web can offer to every person or institution, and knowing how these projects were developed can help differentiate your business or online presence from that of your competitors. Strategies examined range from those of giant corporations to small businesses, but all have a common goal: a successful, efficient and cost-effective investment on the web. Each project is laid out in terms of Brief, Challenge, Strategy and Results. From Coca-Cola to Prince of Persia, from Diesel to Domino's Pizza, this book shows how successful businesses of any size can devise an effective online presence, and features the work of strategic innovators such as Ajaz Ahmed, Alex Bogusky, and Jeff Goodby. About the editors: Rob Ford founded Favourite Website Awards (FWA) in 2000, a recognition program for cutting-edge web design. His work has featured in the Chicago Tribune, Guardian and various web related magazines. He has judged many industry award shows, contributes regularly to web design sites and magazines, and writes a regular column in Adobe's Edge Newsletter. Julius Wiedemann was born in Brazil, studied graphic design and marketing, and was an art editor for digital and design magazines in Tokyo. His many TASCHEN digital and media titles include Illustration Now!, Advertising Now, Logo Design, and Brand Identity Now!    

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Zásilkovna.cz 39 Kč Nelze objednat
* Cena je platná při platbě předem, platba na pobočce je zpoplatněna částkou 16,- Kč
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balík do ruky 49 Kč** Nelze objednat
Balík na poštu 49 Kč** Nelze objednat
PPL v České Republice 109 Kč** Nelze objednat
PPL na Slovensku 350 Kč** Nelze objednat
** K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Hotově ZDARMA
Bankovním převodem předem ZDARMA
Hotově na pobočce Uloženka.cz 16 Kč
Platební kartou na pobočce Uloženka.cz od 16 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card od 10 Kč
PLATBA 24 – Česká spořitelna od 10 Kč
GE Money Bank od 10 Kč
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank od 10 Kč
MojePlatba – Komerční banka od 10 Kč
mPenize - mBank od 10 Kč
ČSOB od 10 Kč
ERA od 10 Kč
Sberbank od 10 Kč
Fio banka od 10 Kč
PaySec od 10 Kč
Hotově na pobočce zásilkovna 16 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ

Přidejte své hodnocení:
Akční cena: 464 Kč
1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)