Tradiční a nové v marketingové komunikaci (E-KNIHA)

Radim Bačuvčík a kolektiv
Běžná cena: 69 Kč
Sleva: 3%
Naše cena: 67 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Kód: D0240515
Nakladatel: Verbum
Počet stran: 219
Jazyk: Česky
Zabezpečení: Bez Adobe DRM
Kategorie: Marketing
Knihu obdržíte ve formátech:
pdf

„Nakoupila jsem v sekci "knihy s mírným poškozením" a za skvělé ceny jsem získala opravdu minimálně poškozené novinky.“

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (E-KNIHA) 67 CZK Nové

Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunikace, propagací tradičních a nových produktů a tradičními a novými nástroji či médii marketingové komunikace. Kniha je druhým dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díl nazvaný Žena a muž v marketingové komunikaci.

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)