Přejít na obsah Přejít na hlavní navigaci Přejít na vyhledávání

Vítejte na nové verzi našeho e-shopu! Prozkoumejte, co jsme zlepšili.

Vrácení, výměny a reklamace

Vrácení, výměna, ani reklamace zboží u nás není problém! Návod, jak to provést najdete níže, případně nás kontaktujte přes e-mail, nebo po telefonu.

Produkt nesplnil mé očekávání a chci ho vrátit

Zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. V případě, že se rozhodnete zboží vrátit, zašlete zboží spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy na naši adresu Dobré knihy s.r.o., V Háji 15, 170 00 Praha 7 kteroukoliv přepravní společností. Zboží je možné vrátit i osobně na naší prodejně

 

Objednal jsem špatně a chci produkt vyměnit

Zboží je možné vyměnit za jiné bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží zašlete spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy na naši adresu Dobré knihy s.r.o., V Háji 15, 170 00 Praha 7 kteroukoliv přepravní společností. Na nové zboží vytvořte novou objednávku a její číslo připište do formuláře. Po přijetí vráceného produktu převedeme platbu do nové objednávky, kterou Vám odešleme.

Zboží mi dorazilo poškozené, nebo přestalo fungovat

V rámci urychlení reklamačního procesu Vás prosíme, abyste nás v těchto případech primárně kontaktovali na e-amilovou adresu reklamace@dobre-knihy.cz. Po potvrzení Vaší reklamace Vám bude vystaven štítek od Zásilkovny, který obdržíte do e-mailové schránky. Tento štítek stačí vytisknout, nalepit na zásilku s poškozeným produktem a odevzdat na jakémkoliv výdejním místě Zásilkovny. Po přijetí reklamace máme 30 dní na její vyřízení. Pokud se tak nestane, platba za reklamovaný produkt Vám bude vrácena. Za způsobené komplikace se velmi omlouváme.

Dorazilo mi jiné zboží, nebo něco chybí

Ozvěte se nám na e-mailovou adresu obchod@dobre-knihy.cz, nedodanou položku Vám co nejdříve dopošleme (standardně stejným způsobem, kterým byla zaslána objednávka původně). Pokud Vám místo objednaného zboží dorazilo jiné, bude Vám současně na e-mailovou adresu zaslán štítek od Zásilkovny. Štítek stačí vytisknout, nalepit na balík a odeslat z jakékoliv pobočky Zásilkovny. Za způsobené komplikace se velmi omlouváme.