Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Radek Tahal
Naše cena: 280 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0291349
EAN: 9788074005855
ISBN: 978-80-7400-585-5
Nakladatel: C. H. Beck
Vazba: brožovaná
Počet stran: 112
Rok vydání: 2016
Rozměry: 238x164x7mm
Váha: 198g
Jazyk: Česky
Kategorie: Management a marketing

„Objednáno v pondělí večer, v pátek v poledne na poště. Rychlost solidní, vše v pořádku vyřízeno. Spokojenost s objednávkou. Doporučuji.“

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu 280 CZK Nové



Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho

jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při

manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým

zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu

nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve

státní správě a v různých zájmových sdruženích.

Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru

dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o

úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se

další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by

se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům.

Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s

metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se

zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a

vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického,

kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném

marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také

přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny

typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace.

Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím

pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům

kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava

scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze

i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro

získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou

také moderní metody získávání primárních informací založené na

pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face

tracking.

Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty

„Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti

médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití

výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v

marketingovém výzkumu.

K jednotlivým pasážím jsou přiřazeny i reálné příklady z výzkumné

praxe.


Rámcový obsah

1. Marketing a marketingový výzkum

2. Fáze a účastníci marketingového výzkumu

3. Základní členění dat

4. Kvantitativní výzkum formou dotazování

5. Kvalitativní výzkum

6. Další metody sběru primárních dat

7. Velké výzkumné projekty národního i globálního významu

8. Etika marketingového výzkumu

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 29 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 57 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 25 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík do ruky 69 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)