Uživatelské recenze knih:
» Skleněný pokoj
» Varovné signály očkování
» Bananagrams - rychlá hra se slovy
» Varovné signály očkování
» Bananagrams - rychlá hra se slovy
Stěhujeme část skladu. KRÁTKODOBĚ může u NĚKTERÝCH položek dojít k malému zpoždění dodání. Děkujeme za pochopení.
Běžná cena: | 990 Kč |
Sleva: | 19% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|---|
![]() kdy zboží obdržím? |
Kód: | D0012836 |
---|---|
EAN: | 9780500514160 |
ISBN: | 978-0-500-51416-0 |
Nakladatel: | Thames & Hudson Ltd |
Vazba: | vázaná |
Počet stran: | 400 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk: | Anglicky |
Kategorie: | Umění |
„Nakupoval jsem zde již poněkolikáté, mají knihy za rozumné ceny. Jsem spokojen.“
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.
Adresa odběru | Poplatek | Kdy bude zboží připraveno? | |
![]() |
Praha 7, V Háji 15 | ZDARMA | Nelze objednat |
![]() |
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy | 59 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Balíkovna a AlzaBoxy | 49 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa | 69 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa Slovensko | 99 Kč | Nelze objednat |
Způsob dopravy | Cena dopravy | Kdy zboží obdržím? | |
![]() |
Česká pošta - Balík na poštu | 65 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Česká pošta - Balík do ruky | 69 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Doručení na adresu | 79 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL ČR | 99 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL SK | 169 Kč | Nelze objednat |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena platby | |
![]() |
Na prodejně | 9 Kč |
![]() |
Bankovním převodem | ZDARMA |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
VISA / Master Card | ZDARMA |
![]() |
PLATBA 24 – Česká spořitelna | ZDARMA |
![]() |
GE Money Bank | ZDARMA |
![]() |
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank | ZDARMA |
![]() |
MojePlatba – Komerční banka | ZDARMA |
![]() |
mPenize - mBank | ZDARMA |
![]() |
ČSOB | ZDARMA |
![]() |
Fio banka | ZDARMA |
![]() |
PaySec | ZDARMA |
![]() |
Masterpass | ZDARMA |
![]() |
Edenred | od 29 Kč |
![]() |
Benefity | od 29 Kč |
![]() |
Twisto | ZDARMA |
![]() |
Hotově na pobočce Zásilkovna | 39 Kč |
![]() |
Gallery Beta | od 29 Kč |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |