CELÝ KVĚTEN DOPRAVA ZA 25 KČ PŘES VÝDEJNÍ MÍSTA PPL

Zavřít

DOPORUČIT ZNÁMÉMU

Malé a střední podniky: konkurence a ali

Leo Vodáček , Oĺga Vodáčková
Běžná cena: 245 Kč
Sleva: 21%
Naše cena: 194 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0273821
EAN: 8072610996
Nakladatel: Management Press
Vazba: brožovaná
Počet stran: 192
Rok vydání: 2015
Jazyk: Česky
Kategorie: Podnikání a obchod

„Nakoupila jsem v sekci "knihy s mírným poškozením" a za skvělé ceny jsem získala opravdu minimálně poškozené novinky.“

Malé a střední podniky: konkurence a ali 194 CZK Nové

Postupná integrace českých malých a středních podniků do sí?ové ekonomiky Evropské unie přináší jak nové podnikatelské příležitosti, tak i hrozby vyspělého trhu. Kniha předních českých odborníků Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové Malé a střední podnikání: konkurence a aliance v Evropské unii (vydalo ji nakladatelství Management Press, brož., 192 str., doporučená cena 270 Kč) vysvětluje, co tyto podniky čeká při integraci do Evropské unie. Doporučuje ověřené postupy, jak vytvářet a využívat alianční spolupráci s partnery v Evropské unii (výrobci, prodejci, vědeckovýzkumnými ústavy a univerzitami, bankami, orgány státní a veřejné správy apod.). Jde o široké spektrum možností vzájemně výhodné spolupráce, včetně tzv. spolupráce s konkurencí, zejména pak při

v     vytváření, sdílení a využívání zdrojů a činností partnerů (pracovníků, finančních i hmotných prostředků, marketingových činností, obchodní sítě apod.);

v     vytváření, přenosu a sdíleném využívání potřebných informací a znalostí organizací v nových podmínkách rozvíjející se společnosti znalostí v Evropské unii;

v     změně mocenských pozic malých a středních podniků v  podnikatelském prostředí domácího trhu i Evropské unie, ale i změně jejich organizační kultury, image a důvěryhodnosti.

Autoři vysvětlují nutnost, poslání a postup strategického rozhodování o účelnosti vytvářet vhodné aliance. Provádějí čtenáře jednotlivými fázemi její přípravy, vzniku, hodnocení průběhu i možnými způsoby jejího ukončení.

     Kniha je bohatým zdrojem poznatků a odkazů na informační materiály Evropské unie a jiné autoritativní publikace. Je určena manažerům, zejména malých a středních podniků, se zájmem o moderní formy partnerské spolupráce v rámci českého trhu, Evropské unie i globální světové ekonomiky. Je vhodná i pro studenty oborů managementu a podnikání na vysokých školách ekonomického zaměření, pro studium MBA a pro kursy  pracovníků neziskového sektoru, státní a veřejné správy.  

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 57 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík do ruky 69 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)